Aah, ik rij aan de linkerkant! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu Aah, ik rij aan de linkerkant! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu

Aah, ik rij aan de linkerkant!

Door: Emmy Sommers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

15 April 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Wat gaat de tijd toch snel, ik ben alweer 2 weken weg van thuis.. Maar daar krijg ik een geweldige ervaring voor terug. Na de eerste week stage was het weekend aangebroken. Het weekend begon met een gezellige avond bij ons in het appartement, waar zowat de hele verdieping naar toe kwam, waaronder veel Nederlanders. Naderhand hebben we kennis gemaakt met het uitgaansleven hier: Ik heb me goed vermaakt! De dag erna werd het weer serieus: Isabel en ik hadden besloten een auto te gaan kopen. Mijn stagebedrijf is namelijk zo'n 18 km van mijn kamer en het OV is hier echt een drama. Maar zaterdag hadden we er dan eindelijk één gekocht: Een grote wagen, automaat (zeer praktisch hier met al die bergen) en een leeftijdsgenootje haha. Maar toen het moment kwam om er de weg mee op te gaan, was het toch even slikken.. Het stuur zit rechts en ze rijden hier aan de linker kant. Daarnaast is het wegenstelsel hier ingewikkeld en staat alles hier rond spitstijd vast. Maar goed, toen ik het onder de knie kreeg kwam ik elke keer weer met een glimlach de auto uit, ik vind het zo leuk! We zitten eraan te denken om dit weekend er al met auto op uit te gaan, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik hou jullie op de hoogte!

  • 15 April 2015 - 18:34

    Marianne Sommers:

    Hoi Emmy,
    Wat een geweldige ervaring, spannend allemaal. Geniet ervan!

  • 18 April 2015 - 20:03

    Marian:

    Hoi Emmy,

    Hartstikke leuk om af en toe wat van je ervaringen te lezen.
    Geniet ervan !!

    groetjes Marian

  • 30 April 2015 - 08:38

    Susanne Hendriks:

    Hoi Emmy, fijn om te horen dat het je allemaal zo goed bevalt, dit is een ervaring die niemand je meer afneemt, geniet er nog maar van. Groetjes Susanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Emmy

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 6288

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 12 Juli 2015

Internship Auckland

Landen bezocht: