Mijn eerste indruk - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu Mijn eerste indruk - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste indruk

Door: Emmy Sommers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

07 April 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn vrije lange paasweekend zit er alweer op! De eerste paar dagen was het een beetje behelpen, uitzoeken hoe ik op mezelf moet wonen, uitzoeken waar ik de beste supermarkt kan vinden en alle spullen inkopen die ik vergeten ben mee te nemen. Daarnaast was het wel verdacht stil in mijn appartement: Ik kwam vrijdag mijn appartement binnen waar de was hing, de badkamer vol stond en koelkast vol was, dus ik verwachtte tegen de avond mijn nieuwe huisgenoten wel te ontmoeten. Maar gek genoeg bleef het 4 dagen lang verdacht stil. Maar vandaag heb ik eindelijk mijn huisgenootjes de hand geschud: Een Pools en een Nederlands meisje! Daarnaast was het vandaag de grote dag van de eerste stagedag. Na wat geklungel met de bussen en dat we verdwaald raakte op het industrieterrein, hadden we eindelijk FoodBowl gevonden. De eerste dag is me erg goed bevallen! FoodBowl is een bedrijf dat productiehallen heeft met apparatuur voor de productie van voedingsmiddelen. Vandaag hebben we bijvoorbeeld een klant geholpen die met de apparatuur van FoodBowl hun eigen product produceert. Onze collega's zijn heel vriendelijk en ik vind al die apparatuur echt indrukwekkend. Ik kan nu al niet meer wachten om aan de slag te gaan met een project! Morgen mijn tweede dag, dus ga nu snel slapen. Doeg!

  • 08 April 2015 - 17:31

    Gerry:

    Goed bezig. veel succes en geniet ervan!
    groet, Gerry van den Berg

  • 08 April 2015 - 21:49

    Henriet:

    Emmy, heel veel succes met je stage.

    Groetjes Henriet

  • 09 April 2015 - 00:04

    Bettine Lange:

    Hoi Emmy,
    Goed te horen dat je goed bent aangekomen. De eerste indruk is altijd belangrijk. Geniet van je stage en alles eromheen! Groetjes uit Oploo

  • 10 April 2015 - 22:56

    Mieke Snoek Erp:

    Emmy wij wensen je een leerzame stage, zover weg van huis ! Maar vooral veel plezier en genieten van de kans om dit mooie land te ontdekken!

  • 11 April 2015 - 11:21

    Ed En Marieke:

    Hoi Emmy,

    Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is. Heel veel succes met je stage en veel plezier daar aan de andere kant van aardbol.

    Groetjes Ed en Marieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Emmy

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 6278

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 12 Juli 2015

Internship Auckland

Landen bezocht: