Reis en aankomst - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu Reis en aankomst - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Emmy Sommers - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst

Door: Emmy Sommers

Blijf op de hoogte en volg Emmy

03 April 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na 29 uur reizen ben ik dan eindelijk aangekomen in Auckland, Nieuw-Zeeland! De vlucht is me gelukkig erg meegevallen: heb genoeg kunnen slapen, met de films en series hoef ik me niet te vervelen en het vliegtuig-eten was eigenlijk best lekker. Maar toch besefte ik het nog steeds niet, dat ik echt op weg was naar de andere kant van de wereld. Eenmaal geland zijn Isabel en ik met een taxi richting de stad gegaan waarbij we het mooie weer en de eerste kenmerken van de Nieuw-Zeeland al hebben gezien. Aangekomen bij mijn appartementencomplex, bleek dat ik moest wachten tot 2 uur totdat ik mijn kamer in mocht in verband met schoonmaken. Dus had ik een uurtje of 4 de tijd om de stad te verkennen! Na een forse wandeling en een koffie bij de Starbucks, merkte ik dat een jetlag toch wel erg zwaar is… Nu zit ik rustig op mijn kamer, die ik zonet heb ingericht met mijn vertrouwde spullen en zo maar weer even de stad in op zoek naar wat eten haha. Ik ben benieuwd wat me aankomende drie maanden te wachten staat, ik hou jullie op de hoogte!

  • 03 April 2015 - 18:58

    Jose Berbers:

    Leuk Emmy om zo jou reisverslag te lezen. Fijn dat je goed bent aangekomen en even een paar dagen uitrusten. Geniet ervan en wij blijven je volgen. Groet de Berbertjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Emmy

Actief sinds 26 Maart 2015
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 6255

Voorgaande reizen:

03 April 2015 - 12 Juli 2015

Internship Auckland

Landen bezocht: